Rabu, Februari 13, 2008

PEMBUBARAN PARLIMEN

Assalamualaikum untuk semua,
Hari ini telah terjawap desas desus tarikh pembubaran parlimen apabila PM mengistiharkan tengah hari tadi. Pengistiharan ini menjelaskan spekulasi yang dibuat oleh banyak pihak selama ini.
Setiap warganegara bertanggungjawap untuk mengundi pemimpin yang mereka sukai. Nasihat kepada semua pengundi, beringat-ingatlah bahawa setiap perbuatan tangan kita itu akan disaksikan oleh ALLAH. Apa yang kita pilih, apa yang kita pangkah akan ditanya di padang Mahsyar.
Kalaulah masalah buang air kecil yang tidak sempurnapun akan ditanya, malah ada yang diazab dalam kubur kerana masalah tersebut, ini kan pula pilihanraya yang menentukan hala tuju negara samada mahu menuju kepada Keredhaan ALLAH, atau sebaliknya....maka sudah tentu lebih-lebih lagi akan ditanya dan dihitung.
Beringat-ingatlah supaya apa yang kita pilih mampu menyelesaikan masalah yang sedang berleluasa sekarang. Cara untuk menyelesaikan masalah ialah kembali kepada ALLAH dan RasulNYA, oleh itu pilihlah yang akan menyelamatkan kita di dunia dan di akhirat. Saya kira rakan-rakan semua telah mengetahui pilihan dan telah menentukan pilihan masing-masing.
Sekian shja.

Tiada ulasan: