Khamis, Januari 10, 2008

KHASIAT AIR GAU


Assalamualaikum
Gambar di sebelah ialah gambar "AIR GAU", air yang kaya dengan mineral, dikeluarkan dari Sungai Gau, Temerloh. Air ini bukan air sungai, tetapi dari mata air yang terpancut dari dalam tanah menerusi celah-celah batu-batu bawah tanah.
Jikalau diuji dengan menggunakan suatu alat bermentol, maka mentolnya akan menyala separuh, dan jika mahu dibanding dengan air zam-zam, bila diuji air dengan alat tersebut mentol 100 w akan menyala sepenuhnya, manakala bila diuji pula air gau, akan menyala 50 w, ini menunjukkan yang air ini mempunyai khasiat separuh air zam-zam.
Banyak juga perakuan yang dibuat oleh pengamal-pengamal meminumnya tentang khasiatnya, memadailah dinyatakan bahawa air ini memang air yang kaya dengan mineral dan banyak khasiatnya.
Sesiapa yang ingin membelinya silalah hubungan "Ustaz Shukri Harun di No. 019 6683601", atau terus datang ke kediaman saya di no. 4, jalan indah 4/2, Ampang Indah, Ampang.
Kalau dijual dengan kotak maka harganya RM20 sekotak kecil dan besar sama sahaja, kalau dijual pula dengan botol maka harga sebotol besar RM2.00 dan yang kecil RM1.00 sahaja. Ayuhlah hubungi saya.......minumlah air yg berkhasiat.

Tiada ulasan: